nedeľa 2. augusta 2015

Temporary host family

1. Augusta sme sa všetci noví študenti stretli na letisku v Chicagu. Tam na nás čakal žltý školský autobus, ktorý nás odviezol do Wisconsinu. Po ceste sme sa zastavili vo fast foode Culver's, kde sú rovnako, ako všade v Amerike, obrovské porcie jedla.


Najedený až do prasknutia sme cestovali do mesta Neenah vo Wisconsine. Tam si po nás prišli naši dočasní Host rodičia. Moji sa volajú Anette a Eric a majú 2 dcéry. Jedna má 16 a druhá je staršia, no neviem presne koľko má rokov. V rodine som ešte s jednou Global Outreach študentov  z Poľska. Rodina má veľmi pekný a veľký dom. Dole majú niečo ako pivnicu, kde sú však veci ako telka, Blue-ray, Wii, biliard, posilovňa, pinball, atď. V tejto rodine ostávam len na dva dni a potom máme Orientation. To je niečo ako tábor, kde sa opäť všetci stretneme a budú nám rozprávať nejaké organizačné veci. Orientation trvá 3 dni a potom sa konečne stretneme s našou real Host Family. Už sa na to strašne tešiiim :)

Malá prechádzka ich ulicou...






Dnes sme sa boli pozrieť na školský muzikál THE MUSIC MAN, kde účinkovali ich dve dcéry. Staršia (Gabi) už odmaturovala a mladšia (Maddie) je v tej istej škole, do ktorej budem chodiť ja. Bude v maturitnom ročníku (senior) a ja budem o jeden ročník nižšie (junior).






Večer sme s Maddie a jej kamarátmi skočili na Starbucks, ktorý tu majú skoro všade. Vyzerajú ako fakt super ľudia. Všetci chodia na SMC (St. Mary Central (moja škola v USA)) takže sa s nimi budem pravdepodobne vídať aj počas ďalšieho roku. Celkom sa na to teším :)





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára