piatok 7. augusta 2015

Orientation - Mount Tabor Menasha

Prvý deň (pondelok) na orientation pre mňa nebol nič moc, no rovnako ako na Summer Campe v Litve, na konci to bolo úžasné :) Všetci sme sa oveľa lepšie spoznali a mali sme veľa srandy. Každý deň sme mali rôzne sessions ohľadom vecí v USA ako škola, host rodina, culture shock, jazyk, atď. Jedlo nám pripravovali rôzne rodiny a ako dezert sme vždy mali výborne koláčiky. Jedlo bolo celkovo dosť chutné. 

Ja, Julia-Poľsko, Ania-Poľsko, a za nami stojí Barbara-executive director of Global Outreach

V utorok sme šli na pizzu kde nás viezli rôzne rodiny. Mňa a pár iných študentov viezla moja real host mum - Cindy. Bolo to prvý krát kedy sme sa stretli:) Je veľmi milá. Vždy sa s ňou mám o čom rozprávať čo je veľmi super, lebo nemusím riešiť to trápne ticho, ktoré väčšinou nastane, keď sa ľudia až tak dobre nepoznajú :D. 

Potom sme sa ešte videli aj v stredu, pretože nám pripravovala raňajky a večeru:) Varí veľmi dobre, a keďže študovala ničo s jedlom, a neskôr pracovala v armáde v nemocnici. Pripravovala tam presné dávky jedla pre chorých ľudí takže musela poznať všetky nutričné hodnoty atď. Doma ma vlastnú záhradku kde si pestuje paradajky, hrášok, cukinu,... Celkovo sa rada stravuje zdravo, čo je veľmi dobré, pretože som sa bála, že počas tohto roku nebudem jesť nič iné len samé hamburgery ako väčšina Američanov :D V stredu sme ešte všetci šli do YMCA čo je veľké športové centrum. Je tam obrovská posilovňa, bazény, basketbal, volejbal, squash, tanečné sály a mnoho iných vecí. Študenti, ktorý budú študovať v blízkosti tohto centra (ja budem :D) dostali free membership na celý rok, ktoré inak stojí okolo $200. Za to som vééľmi vďačná :)


 Potom som sa s ňou videla až vo štvrtok večer kde sme mali všetci spoločnú omšu a každý sa stretol so svojou host rodinou. Neskôr bola spoločná večera a šlo sa domov. :) 

Noemi-Česko, Ja, Klára-Česko, Lucka-Slovensko





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára