utorok 18. augusta 2015

Nebraska - Omaha

V piatok ráno sme sa vydali na 11 hodinovú cestu autom smer --> Nebraska :). Ja som väčšinu cesty prespala, kedže sme šli s veľkým červeným autom a každý mal kopu miesta. Bývali sme u mojej host rodiny kamarátov, ktorý tam postavili nový dom. Dom bol naozaj krásne zariadený. Ja som mala vlastnú izbu a veľkú posteľ :) Manželia u ktorých sme bývali boli vééľmi zlatý. Ujo je bývali vojak a teta nám vyvárala rôzne špeciality. Všetko bolo super.

Kedže v Nebraske sú ešte ďalšie 3 študentky z GO, napadlo ma, že by sme sa mohli stretnúť. Nakoniec mohla len Noemi z Česka, tak sme sa stretli v najväčšom obchodnom centre v Nebraske, Westroads Mall. 



Naše super nové Americké mobily :D

Shoppiiing 
Burrito z Taco Bell nevyzeralo tak, ako na obrázku...
V nedeľu sme navštívili Joslyn - art museum. Boli tam celkom zaujímave maľby. S Noemi sme našli jeden obraz od autora z Českoslovenka, ale nebol nejako extra pekný, tak sme ho nefotili :D Po prehliadke sme šli naspäť do domu, kde nám teta pripravila opäť skvelú večeru :)





Typical American :D



Cindy a ja :)
Ja a Noemi :)
Náš názor...
Ako som spomínala, ujo bol vojak a rád chodí loviť. Majú nejakú chatu v Michigane kde možno pôjdeme na Thanksgiving :)

PS: Mala som kraťasy :D
A už len cesta naspäť do Wisconsinu...


Som  veľmi rada, že som mala možnosť ísť do Nebrasky. Okrem toho sme prechádzali aj cez štáty Illinois a Iowa. Bol to naozaj pekný výlet :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára