štvrtok 13. augusta 2015

Real host family

Vo štvrtok, 6.8. som konečne prišla "domov". Zatiaľ tu bývam so Cindy a jej najmladším synom Benom. John (manžel) pracuje v Abu Dhabi, Jack je v Nemecku a Luke je na vojenskej univerzite v inom štáte. Majú veľmi pekný a veľký dom s troma mačkami. Ben na konci prázdnin odchádza na univerzitu do iného mesta, takže budeme doma len ja a Cindy.

Hneď po tom, čo sme prišli do domu, mi Cindy ukázala ich záhradku. Tam sme stretli Mary Piette (first executive director of GO) a zakladateľa GO - Father Mike. Obaja sú veľmi milí. :)

Asi v nedeľu sme boli v kine v Appletone na film The Gift. Bolo to celkom strašidelné aj keď sa tam dokopy nič zlé nestalo. Potom sme sa šli najesť do mexickej reštaurácie Solea. Ďalšie dni sme chodili tak rôzne po nákupoch alebo vybavovať jednotlivé veci do školy. Kedže v Amerike sa skoro nikde nechodí pešo, Cindy má doma tiež niekoľko pekných áut :D




V pondelok sme boli v škole, kde som musela spraviť impact test na počítači.Tento test musia robiť všetci žiaci, ktorí chcú hrať nejaký šport. Sama neviem o čo presne šlo. Asi sú to len nejaké informácie, ktoré potom môžu porovnať keby som mala otras mozgu. Moja škola má okolo 250 žiakov. Je veľmi pekne a moderne zariadená. Medzi tým sme boli vo Fox river mall kde sme si kúpili Cold Stone ice-cream. Bola fakt úžasná no najdrahšia v celom Wisconsine. 







Včera sme boli so Cindy v obchode Hobby Lobby, kde majú milión rôznych vecí. Predovšetkým na nejaké zdobenie, maľovanie, šitie a iné umelecké veci. Ja som si kúpila pár pomôcok na vyzdobenie novej izby :). Večer sme šli so Cindy, Benom a jeho kamarátom vo veľkom červenom aute pozerať Perseid meteor shower. Šli sme ďalej od mesta a všetkch svetiel aby sme mali čo najlepší výhľad. Nevideli sme asi tú najlepšiu časť, pretože tá mala byť až okolo tretej ráno, no aj tak sme ich videli dosť. Cestou naspäť nás Cindy nechala ísť v kufri auta :D. To bolo fakt super.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára