nedeľa 6. marca 2016

Január

Nový rok som začala duchovnou obnovou v Green Bay - TEC. Minuloroční študenti nám veľmi odporúčali ísť a bol to naozaj pekný zážitok :)


Celý mesiac som sa tešila na výlet do Washington DC. kde sa konal pochod za život.  Zdržali sme sa tam trošku dlhšie ako sme plánovali, pretože na ceste naspäť sme vošli do snehovej búrky a zapadli sme na diaľnici v Pennsylvánii. Asi po 22 hodinách státia na jednom mieste nám na pomoc prišli vojaci a policajti, ktorí nám doniesli jedlo a vyčistili cesty aby sme sa mohli pohnúť ďalej. Aj napriek tejto prekážke, pochod za život bol jeden z najúžasnejších zážitkov aké som doteraz mala a som veľmi rada že som sa ho mohla zúčastniť a spoznať toľko veľa úžasných ľudí :)



White House

Návšteva Holocaust Museum

Basilica of the National Shrine of the Immaculate Conception
Bazilika nepoškvrneného počatia 








Na konci januára sme sa stretli všetci Global Outreach študenti a mali sme troj dňoví Mid-year gathering. Bolo to úžasné stretnúť všetkých dokopy po polovici nášho pobytu pretože s tými, ktorí bývajú v Nebraske alebo Minnesote sa skoro vôbec nevidíme. Prvý večer sme mali bowling, dve noci sme spali v dočasných host rodinách, mali sme Talent Show a pomedzi to sme mali každý deň niekoľko prednášok na rôzne témy. Bolo to úplne úžasné, no škoda že tak krátko :( :)

V škole už všetci začíname počítať dni to konca a tešíme sa na letné prázdniny.


Počas môjho pobytu v Amerike sa mi neraz stalo že mi skomolili meno, ale toto už je naozaj veľa haha :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára