pondelok 22. februára 2016

December

December bol plný pečenia, zdobenia a iných príprav na Vianoce. Ja som začala školským výletom do Chicaga na German Christmas Market. 

V sobotu sme sa šli pozrieť na každoročnú vianočnú šou v škole v Appletone - Christmas Stars. Nebol to tradičný muzikál no bolo to tomu veľmi podobné. Účinkovali tam všetci od starších, skúsených spevákov až po maličké deti. Predtým sme šli na večeru do Japonskej reštaurácie kde sme si objednali výborné cestoviny. 

Jedno dievča z Poľska ktorá je to tiež cez Global Outreach účinkovala v predstavení Nutcracker in the Castle kde sme sa na ňu boli pozrieť. Bol to pekný večer až na to že keď sme sa vracali domov nás zastavili policajti a dali nám pokutu. Tu sú pokuty trošku vyššie ako na Slovensku, nás to vyšlo 150 dolárov. :(


Jeden víkend sme sa rozhodli so Cindy, že pôjdeme navštíviť vianočné trhy v mestečku Ostnhoff a taktiež "starodávne" (haha, oni to tak nazývajú ale nie je to až také staré) mestečko Cedarburg ktoré je vždy krásne vyzdobené na Vianoce.

Vianočné prázdniny som začala prespávačkou u Gréty (dievča z Litvy) ktorá býva v obrovskom dome. Prišlo nás tam veľa ľudí z GO a všetci sme mali kde spať pretože ich dom bol naozaj ako z rozprávky.




Na štedrú večeru sme mali Mexické jedlo, kedže moja host mamka je z Texasu. Po večeri sme šli na chvíľku k susedom ktorí mali Vianočný večierok a potom na omšu. Hneď na druhý deň sme ráno odcestovali do Omahy na víkend, kde som opäť stretla Noemi z Česka. Ostali sme u mojej rodiny kamarátov ktorí sú neskutočne milí a taktiež sme mali možnosť si ísť zastrieľať na streľnicu, čo bola veľká sranda.
Tento mesiac bol plný super zážitkov a aj napriek tomu že som nebola s mojou normálnou rodinkou, zažila som krásne Americké Vianoce :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára