piatok 31. júla 2015

Príchod 29.7.2015

Štartovali sme z Krakova o 6:30. Prestupovali sme cez Berlín a do Chicaga sme doleteli okolo 11:35 amerického času. Let bol celkovo super, bez žiadnych komplikácií. Na každom sedadle bol malý televízor kde je na výber veľa filmov, seriálov, pesničiek a aj hier takže som sa vôbec nenudila. Počas oboch letov sme dostali jedlo a niečo na pitie. Na výber bola voda, káva, Sprite, Cola, Fanta, ...... Po tom, čo sme vystúpili v Chicagu sme šli na imigračnú kontrolu kde bola pekne dlhá rada. Tam sa nás opýtali pár otázok, skontrolovali dokumenty, dali pečiatku a väčšinu pustili ďalej bez problémov. Ja som asi vyzerala nejak podozrivo tak si ma vybrali na dôkladnejší prieskum :D. Konkrétne mi povedali že si potrebujú overiť moju školu. Zobrali ma do menšej miestnosti kde bolo veľa iných ľudí rôznych národností. Asi po hodine a pol čakania mi vrátili dokument I-20 (dokument o škole, atď.) a mohla som si ísť po batožinu, ktorú som hľadala asi ďalších 10 minút.

Potom som sa už stretla s Annkou (môjho ocka kamaráta žena) ktorá ma vzala niečo zjesť a ešte sme pobehali trošku po Chicagu. Zašli sme aj do obchodu Ross, kde vlastne zvážajú značkový tovar ktorý sa nepredal a majú tam fakt super ceny . Tak som si hneď kúpila prvý americký kúsok oblečenia (šaty :D). Večer, okolo ôsmej ich času, po tom čo som nespala asi 23 hodín, som konečne šla spať a tešila sa na ďalší super deň.

Lietadlo ktorým sme leteli z Krakova do Berlína
Snack v lietadle











Panda Express
Prvý koláčik šťastia :D

2 komentáre: